Tjäääna!

Jag skrev faktiskt ett inlägg åt er under veckan men när jag la in en bild till det så försvann texten.... nån mer än jag som upplevt problemet?! Ohyggligt frustrerande är det iaf. Därför behövde jag ett par dagar att avreagera  mig innan jag nu vågar mig på ett nytt försök ;) Ville mest meddela att jag lever och att ni ska bli uppdaterade om vad som händer i livet på landet igen, vilket vill säga massor. Egna träningar, träningar med elever, elever som presterat på tävlingsbanan, filmer, äventyr  och "vill ha" saker =)   
Men just nu är jag påväg ut i stallet efter en lugn och skön morgon med en gedigen frukost och härlig kopp kaffe.
 
BTW snart på nyhetsmorgon kommer Sylve och berättar lite om alla våra duktiga hoppryttare som tagit sig till WC-finalen i GBG =) Det ska iaf jag lyssna på i stallet.
 
Fröken fläng utan en lugn stund =)

Kommentarer
Postat av: Ida

väntar med spänning på vad du har att säga om filmen och protokollen :p

2013-04-14 @ 14:44:33
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0