Blöt helg - i regnets tecken

Bra väder för söndagsmys och bakfylla. Mindre bra visningsväder för oss som jobbar och snart ska ta en paus för att ge sig upp på hästryggen.

Roligt att ni uppskattar att vi är tillbaka här på sidan, det värmer verkligen att höra och det taggar oss. Ja jag säger oss eftersom grabbarna snällt måste posera då och då. Pojkvännen måste stå ut med timmar av svordomar när jag sitter framför datorn och lite "snabbt" ska lägga upp film osv ;)
Men vi kör på - fråga, önska och kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Då ställer väl jag en fråga då ;) Eftersom tom jag kan rida Brian i Lb1 och få placering så borde ju DU å Brian kunna starta La1 då? ;)

Svar: eeeeh.... ja ;)
Patricia Lüdke

2013-08-11 @ 18:05:36
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0