Teamnamn?!

Nu skulle jag vilja ha era åsikter och kanske tips.
Stallet och mitt lilla, men underbara, team skulle behöva just ett teamnamn, frågan är bara vad. Har suttit och försökt brainstormat lite och hittills kommit fram till följande tre förslag.
 
- Kungsgårdens Dressyrstall
- PLÜ Dressyr
- Team KungsDressyr
 
Det baserat på att jag bor i en by med namnet Kungsgården respektive jag har ett tyskt y (ü) i mitt efternamn vilket är lite annorlunda.
Vad tycker ni? Är det bara att storma om och komma igen med nya förslag eller är det värt att göra ett designryck med någon av dem?

Kommentarer
Postat av: Tuula

PLÜ väcker nyfikenhet, men blir förståeligt när man sedan ser vad du heter. Kungsgårdens Dressyrstall är ju ett jättefint namn där iaf jag ser ett stall med ridhus, skrittmaskin, utebana, stall med halvdörrar ut mot innergården. Minst 10 hästar. Men vem vet om några år? :)

2013-08-25 @ 20:38:21
Postat av: Linda Andersson

Jag tycker PLÜ låter som PLU som dom använder när dom slår in en vara i kassan på Ica när de inte har någon streckkod ;) .. Det är det första jag tänker på :P .. Inget illa menat! Alternativt att det ska vara något med hela ditt efternamn :)

annars så gillar jag Kungsgårdens dressyrstall!! :-)

2013-08-25 @ 22:05:20
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/
Postat av: chioli

Team Kungsgården

2013-08-25 @ 23:04:25
Postat av: Tuula

Lüdke Dressyr alt lite mer internationellt: Lüdke Dressage

2013-08-26 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0