Här var det kronor!

Men nuså, spot on!
Lite nyfiken på Glööckler-produkterna surfade jag runt och trillade rakt in i kron-riket tror jag bestämt. Ni som följt mig vet att jag gjort en liten grej av det här med att kronor i hem och på hästsaker. Ändå har jag inte gjort samlingen allt för stor - ännu. Men med tanke på orten jag bor i och det nuvarande stallnamnet (som framöver ska ändras) så faller det sig rätt naturligt med kronmärkta saker ;) Här kommer ett litet urval som jag tyckte var käcka! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

De flesta grejorna var riktigt snygga! Sånt här skulle du köpt in som "ditt märkes-kläder" och broderat stallnamnet :-)

2013-12-13 @ 09:51:33
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/
Postat av: Linda Andersson

Eller ja de flesta säger jag: Alla menade jag såklart!

2013-12-13 @ 09:51:59
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/
Postat av: Tuula

Shitto vilken snygg jacka!

2013-12-13 @ 18:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0