En i gänget - tyvärr

Den här helgen blev verkligen inte helt som om jag hade tänkt mig. Efter fyra dagar i sthlm, som jag kommer ge er mer info om senare för guuuuuud så mycket gosaker jag fick, så kände redan efter två dagar att något var på G i kroppen. Fredag var jag på hemmabanan igen och hade inte mindre än tre kundmöten inbokade och supertaggad även om kroppen kändes tung. Något jag fick ta igen under lördag fm innan det var dags att dra iväg för att hålla visning och därefter få ta helg och med i och med det lägga mig ner med min förkylning. Suck. Min hästsöndag där jag skulle njuta av ridning och stallgöra hela dagen lång blev en sofflliggarsöndag men nässprayen, vicks halstabletter, näsdukar och ipren istället. =( Tror vacker jag blir hemma i morn oxå dvs inget hästeri.... gaaah bara det gör en ju sjuk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0