Lyshäst

Under de senaste åren har jag ju inte varit i något direkt behov av reflexer. Genom studietiden har jag för det mesta kunnat rida under förmiddagar eller åtminstone medans det varit ljust ute. När jag nu jobbar under hyffsade kontorstider så är ju livet ett annat igen och jag upptäckte att det nog var läge att investera i  reflexgarderoben lite. Ni ser själva skillnanden på de gamla som sitter på benen och det nya ländtäcket. Nu känner jag mig mycket tryggare ute igen och bilisterna visar plötsligt större hänsyn med helljusen... jag undrar varför ;)  

Snart dags för mig att lämna kontoret och bege mig hemmåt för att just rida ut på båda grabbarna. Ska bli skönt med frisk luft då jag suttit inne hela dagen idag. Inga kundmöten ute på fältet. Märks dock att marknaden börjar röra lite mer på sig nu igen efter helgerna.  =)

 

Visst vart han söt i rosa ;) Det fanns ju tyvärr inga gula kvar på Hööks.

Kanske får vi komplettera med rosa benskydden med reflexer oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars spaniz :-p rosa till en Karl?!

Svar: Bara en riktig man klarar att bära rosa ;)
Patricia Lüdke

2013-01-03 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0