Hej Sommar

 
Timmar bli till dagar, dagar blir veckor... det är redan juni månad, jag har hunnit blivit ett år äldre och jag njuter. Även om jag inte har allt för mycket tid till att bara få sitta med gräset mellan tårna och filosofera. Spaniz har både hunnit haft träningsvärk och jag har jobbat mig igenom en dunderförkylning. Nu håller vi på att försöka få fart på påkarna igen inför kommande Birgitta Kjellin träning. Trist att behöva komma och känna att man inte riktigt kan ta vid där vi avslutade vid senaste träningen. Men det hör ändå på nåt vis till den här sporten. Man kan inte jämt och ständigt toppa sig själv utan ibland hamnar man i en dal lagomt till man borde ha varit på en topp.
Tänkte jag skulle göra iordning lite film här i dagarna från förra träningen oxå så ni får se vad vi pysslade med då.
 
Idag tänkte jag iaf bjuda på de bilder där jag fastande under den fotoshoot som gjordes till Ryttarstugan. För att se alla bilder och alla supersnygga ridkläder rekomenderar jag er att gå in på deras facebook-sida. 
Jag är ju inte den som trivs framför kameran, iaf inte utan att sitta på en häst. Men det var faktiskt en riktigt trevlig förmiddag och fullkomligt odramatiserat. Dessutom en kalasfotograf och ja, när jag dessutom får klä upp sig i några av mina favvomärken (Pikeur och HV Polo, Kingsland)  då borde ju inget kunna gå fel. ;) Tackar Christina och Ryttarstugan för att ha blivit tillfrågad!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjusigt! =)

2013-06-09 @ 16:54:11
URL: http://luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0