Tack!

Tack till er alla som via olika medier tyck och tänkt till ang det här med teamnamn. Det har blivit lite klarare i mitt huvud och jag gör nog som de flesta av er säger. Dvs spinner vidare på PLÜ på något vis. Kanske får jag lite ro kommande helg att fundera vidare på det =)
 
Tuula, jag tänker lite som dig med Kungsgården... nästan synd att man bor i en by med ett så fint namn. Är ju bara av den anledningen man vill använda det men det känns som om att man måste "go big" för att fylla ut det namnet.
 
Än en gång tack! Uppskattar er hjälp och att ni gjorde er tid =)
 
OCH i morgon kommer en liten update om helgens BK träning, med film dessutom =)
 
// PLÜ Dressyr ( jag lär väl kanske börja vänja mig ;) )

Kommentarer
Postat av: DJ fille...

PLÜ dressyr låter nice :)

2013-09-02 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0