Träningssöndag

Det är förvisso söndag, men här finns ingen tid för att ligga och gotta sig på golvvärmen i badrummet - inte för min del iaf ;) idag är det dags för träningsdag 2 av 2 med Birgitta Kjellin. Efter gårdagens pass med Spaniz och Brian måste jag erkänna att kroppen är ngt mör. Men bra känslor på dem båda. Egentligen samma tänk men på olika vis. Spaniz ska hålla sig kort i kroppen och "sitta" på bakdelen, han orkar allt fler steg för varje vecka ;) och Brian ska hålla sig kort och lära sig att sätta frambenen längre  framför sig och skapa mer utrymme för bakbenen. :) 
Blir kul att se huruvida vi kan ta vid idag,  där vi slutade igår :) 




Kommentarer
Postat av: Chioli

Gud va gött de ser ut att vara katt idag...

2014-02-16 @ 20:56:18
Postat av: Linda Andersson

Så sjukt duktiga ni var! <3 Nu såg jag ju inte Spaniz men jag vet sedan innan att ni till 99% av gångerna är awsome!

2014-02-16 @ 21:13:54
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0