Fler grejer till våra garderober



Jag skulle ju inte... Men sista dagen kunde jag inte låta bli detta mystäcke åt Fille och en skön tunn jacka med fleece åt mig.  






Har ju haft mina funderingar på att byta foder till Pavo, här träffade jag dem på plats och fick diskutera lite närmare om de produkter jag funderat på, fick med en provpåse på det fodret som vi kom fram till troligen skulle passa bäst. Spaniz är ju den som kan vara kinkig så bra att se om han ens vill stoppa ner mulen i krubban med detta i och det var då inga problem. Glufs! 


Slutligen, resan var en julklapp från Per och mig till mamma. Den är hon väl värd efter ett rätt jobbigt år. Som tack propsade hon på att få köpa en kjol från Uhip som överdrag till kommande tävlingar. Supersnygg och praktisk! Jag är otroligt tacksam <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0