Resultat från plåtningen för Perfect Sit of Sweden.

Hoppning, fälttävlan, dressyr och som nybliven 30-åring kan han nu lägga till fotomodell i sin meritlista <3 Mitt underbara hjärta. Jag tyckte det var helnervöst under fotograferingen. Tänk om han inte skulle göra sig på bilderna och man inte skulle vilja använda dem! Men som den showman han är gör han mig sällan besviken. Linda fick till ett par helt underbara bilder som jag har med mig livet ut! Och Perfect Sit of Sweden gillade bilderna som nu används för att marknadsföra tränset Shine Dressage Revolution (svart) *puuuh*
Linda ska framöver även få hjälpa mig ta lite fler härliga bilder på båda grabbarna. Det är alltid kul att ha fina bilder på dem man älskar mest..... i fyrfota väg =)
 
Här kommer två av bilderna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åååh!!! :)

2014-07-22 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0