Fredagsfeelings på en måndag

Även om det var måndag idag så kändes det tack och lov mer som en trevlig fredag. Bra stämning, bra flöde på säljare och spekulanter. Nya hus och lägenheter påväg in och tidigare hus och lägenheter får nya ägare. Fredagen var helt klart mer ångestfylld än denna måndag. Då var det så hysteriskt mycket som behövdes få färdigt och förhandlingar som skulle redas upp. Lämnade sista kunden kl 21 då, idag lämnade jag dagens sista kl 17.30 med några efterföljande telesamtal. 

Sista vilodagen idag för grabbarna :) Fille badad efter att han gjort saker på sitt vis i hagen, dvs lerbadat! I morgon joggar vi igång igen! Längtar upp på hästryggen nu, känner mig smått ivrig. 

Dessutom har jag fått upp en bra kontakt med en personlig tränare som ska hjälpa mig komma i form under vintern. Eller, tyvärr är han fullbokad nu, hade chansen i våras men tvekade då inför högsäsongen på jobbet och med hästarna så avvaktade. Vilket var klokt visade det ju sig. Men han ska iaf hjälpa mig med en ny hälsokoll och pussla ihop mig med en av sina kollegor. Beach 2015 - here i come! :) 

Någon annan som lider av måndagsångest ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0