Uppladdningen inför Filles tävling

Då Filipin reagerade så starkt på kombinationen bad och knoppar inför PS of Sweden fotograferingen, först galet taggad, lycka och sen ren besvikelse när vi efter att ha struttat runt i hagen bara gick hem igen för att dra ur knopparna. Så bestämde jag mig för att hålla ögonen öppna efter en tävling i närheten med lämplig klass för Fille att starta i. Sagt och gjort, tävling hittad hos Ockelbo Ryttarförening och jag anmälde oss till en LB:0. Hade gärna ridit den efterföljande B:3 men pga att företaget hade bjudit ut oss på event så skulle den starten bli alldeles för sen tyvärr. Men kände att det egentligen inte spelade någon roll. Jag ville bara att hjärtat skulle få komma ut en sväng igen, och jag hade inte den blekaste aningen om hur han skulle reagera, men var övertygad om att vi som vanligt skulle ha roligt ihop.  
 
Inför starten ville jag spexa till det lite ;) med temat Go for gold, beställdes Eskadrons Platinum gold täcke. Tyvärr var de slutsålda överallt. Så fick istället bli denna version - platinum Jersey. LOVE it! Tanken var också att vi skulle få hem PS pannbandet Golden Eye innan tävlingen, men de var tyvärr också slutsålda. Finns dock i lager nu tycker jag mig se i webshoppen så det blir nog till att beställa hem under månaden =)  
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0