EM-inspiration i mängder!

Åååååh massor av inspiration att insupa under EM i Aachen! Och vilken fantastisk ritt våran Emelie Nyreröd gör - Insane! Så otroligt prydligt och stadigt, har hon inga nerver den tjejen!? Går in och levererar som om hon inte gör annat om dagarna än att rida stora mästerskap.
Laddade om mitt abonnemang på FEI TV så jag kan kika på tävlingarna vid tillfälle åtminstone om jag inte har möjlighet att glutta live. Bra beslut känner jag..... vill se så mycket dressyr som det bara går ju =)
 
För egen del tycker jag det varit skönt med semester .... jao den ynka 1,5 veckan jag haft och då inte ens sammanhängande men det har också varit uppehåll med dressyrträningar under en längre period än så ute på klubbarna, men de är nu äntligen igång. Därmed har alla elever masat sig från sandstränder och hästarna bärgats in från beten ;) Förra helgen körde vi en kickoff/ lägerdag i Österfärnebo med fm och em pass. Däremellan lite lunch så man kan snacka utan tidspress och diskutera höstens mål och satsningar. I torsdags var vi sedan igång med de ordinarie träningarna och på söndag drar även KRK-träningarna igång. Jihooo! Dyker upp nya asnikten till båda ställena vilket är otroligt roligt! Ser fram emot en härlig höst tillsammans med gamla som nya elever =)
 
Ridmässigt har mina grabbar haft två veckors semester nu i samband med resa och sjukdom. Men det var välförtjänt herrarna. Spaniz inställning var lite tveksam och bråkig innan vilan så det har förhoppningsvis gjort honom gott. Idag är det dock dags att sadla på igen och få ta sikte mellan de där två söta öronen - woap woap!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0