Fixar-Pattie

 
En lååååååång dag lider mot sitt slut... eller ja faktum är väl att det redan hunnit bli nytt dygn. Men jag tänker klokt nog inta min "skönhetssömn" innan jag räknar ner till nytt dagsslut. I morgon väntar nya kundmöten, visningar och besök hos tandläkaren. Har en lagning som fallit bort som nog borde fyllas igen innan det blir några större besvär.
Ändå känns morgondagen lättare än vad denna dagen varit. Alltid en stark tidspress när det ska upprättas ett tilläggsavtal till ett signat köpekontrakt. Tilläggsavtalet skall ha signerats av båda parter innan utsatt tid för tex en besiktningsklausul i kontraktet går ut. Dessförinnan ska man hunnit medlat parterna emellan och få dem att bli  överrens om nya förhållanden. Detta ska hinnas mellan alla möten och dessutom har kund en tendens att vara ute i vad som för mig blir sista sekunden. Men det löste sig så även denna gång!
Nu har jag precis avslutat en objektbeskrivning av en ny fastighet som ska igång, tror det är bäst jag tar korr-läsandet i morgon när det börjar bli lite mossigt där uppe =)
 
Vi hade byggmöte i ottan också med både snickaren och elektrikern. Beslutat oss för att isolera hela vårat förråd för att sedan dela in det i sektioner. Sadelkammaren, plats för hö, plats för spån, avskärma garageutrymme för gårds/trädgårdsmaskiner och verkstad. Kan blir riktigt bra... är alltid så här i startfasen man oroar sig som mest för att man ska ha glömt eller missat nåt. Men min kära sambo pratar om nätverk och tv-uttag till sadelkammaren så jag tror inte vi glömt ett skvatt jota ;) *håller för ögonen*
 
 

Kommentarer
Postat av: Chioli

Vilken glägje att se att bloggen är igång igen.

Svar: Haha jaaaaa kände att det var dags att puffa igång den sakta men säkert =) Så otroligt rolig att du uppskattar den och att du hängivet hängt kvar tills jag kommit till sans! <3
Patricia Lüdke

2015-08-21 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0