Happy friday!

Helgen är här! (typ iaf, har två visningar i morgon lördag) Fille firade in finfredagen med att slänga sig raklång i den värsta gyttjan han kunde hitta i morse innan han gick och ansade träden i sin trädgård. Det var tydligen både roligare och godare än det morgonhöet som jag la ut. Rackarponny! =) Meeeeen så vet han att det både blir varmbad och bubblor när han kommer in igen sedan.
 
Otroligt grymma elever under gårdagens träning - vilka kanonpass! Några av dem ska tävla under helgen och jag kan bara hålla tummarna nu för att allt går vägen för dem alla!
 
Fortfarande smått öm i kroppen efter tisdagens äventyr. Upptäckt att det sitter en rätt stor muskel över struphuvudet. Hade det inte varit för att sambon var borta hade jag trott att det var han som gjort ett ninjaslag i sömnen igår. Så troligen fick jag en knyck bakåt med huvudet eller så går faktiskt nackmuskler hela vägen fram (vilket jag antagligen skulle kunna googla fram om jag ville :P)
 
Förstår ju att ni alla undrar hur det går med projekt sadelkammare. Flera dagar sedan jag uppdaterade er ju ;) 00.10 i onsdags natt var jag helt klar med panelen, Skitglad att det bara var fönster kvar. På torsdagen kom snickaren och när jag kommer hem på kvällen så har jag vackert fått mer att måla ;) Typiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0