Matte ser er alltid busar

Nu har vi testkört de nya bevakningskamerorna i stallet. Waoow vilken toppenkvalité det är på bilden, tänt som nedsläckt. Min kära sambo vet hur han ska göra sin hästtjej glad. Nu kan vi ha koll på vad som händer i stallet dag som natt. Det har sina fördelar att ha stallet på gården, men det medför också att man hör om det dunkar där ute. Jag blir alltid rädd att någon inte mår bra eller att någon utav dem rullat fast. Nu kan jag grabbarnas mönster och beteende rätt väl, men det finns även de gånger man varit osäker på dunkandet så man varit ut mitt i natten för att kika till dem. Men nu kan jag enkelt kolla dem och behöver inte ut och störa i onödan, tillika behöver inte någon nattuggla till granne se min nattsärksklädda gestalt trippa över gårdsplanen =D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0